.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
(تصاویر) خلبانان جنگنده روسی در آسمان
روسیه اعلام کرد یک خلبان جنگنده سوخو این کشور که در سوریه هدف شلیک ترکیه قرار گرفته و سقوط کرده بود، زنده پیدا شد و به پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه انتقال یافت.

به گزارش شمال نیوز، دیروز جنگنده های ترکیه، یک فروند جنگنده روسیه را در مرز سوریه سرنگون کردند که در نتیجه یکی از خلبانان کشته شد. در همین حال نیروهای ویژه سوری پس از جست و جوی شش ساعته در منطقه تحت کنترل تروریست ها، توانستند خلبان دوم را پیدا کرده و او را تحویل نظامیان روسی در فرودگاه حمیمیم بدهند.

از سوی دیگر سخنگوی گروه معارضان سوری مدعی شده است مردان مسلح این گروه جسد یکی از دو خلبان کشته شده سوخو را در اختیار دارند. منابع خارجی امروز عکس‌هایی از لحظه پریدن دو خلبان هواپیمای روسی منتشر کردند که ثابت می‌کند پس از انفجار هواپیما آنها با چتر نجات به پایین می‌آیند.

 

تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان   تصاویر/ خلبانان جنگنده روسی در آسمان    
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.